GRUPA MIJLOCIE C

Mai jos avem un răspuns la invitația lansată, pentru a veni, alături de noi, în discuții, și dacă este cazul de a deschide discuții de interes restrâns, adică pentru o ”grupă”, sau de ce nu pentru un ”an”. Mă folosesc de această ocazie, pentru a deschide posibilitatea de a posta probleme, propuneri etc, specifice Grupei Mijlocii, C.

Mulțumim Adriana, mi-am luat libertatea să nu fac public numărul tău de telefon, din grijă pentru intimitatea ta. Am lăsat la vedere adresa de e-mail, dar consider că acest blog este un mijloc util și suficient de comunicare. Ideea este ca toți cei interesați, să aibă cunoștință de ce se întâmplă. Dacă folosești e-mailul, tot o să fie cineva care nu a fost inclus în grupul de transmitere. Așa, numai cine nu vrea nu este informat. Revin cu rugămintea să folosiți butonul ”follow” pentru a vă abona la acest blog.

” Buna ziua! Numele meu este Adriana Simionescu si sunt “casierul” grupei mijlocii C, din cadrul grădiniței 38. As dori sa particip activ în cadrul acestui blog; de asemenea doresc sa ma implic mai mult în activitățile comitetului de părinti. Pentru orice clarificare/nelămurire pot fi contactata la aceasta adresa de mail: adriana.opran@gmail.com sau la acest număr de telefon: 0726.260.—. Vă mulțumesc pentru inițiativă și îmi doresc sa colaboram fructuos pe viitor!
Va urez un sfarsit de saptamana linistit! ”
”Adriana”

About these ads

14 thoughts on “GRUPA MIJLOCIE C

    • Ma numesc Valentin Fulea,
      As vrea sa public mesajul de la dna avocat cu privire la asociatia de parinti. trebuie sa ajunga mesajul la parintii care isi doresc sa devina membrii fondatori. Va multumesc pentru ajutor.

      Dna avocat Miu a scris:

      Buna Ziua,

      Stimata Doamna Loredana Dumitru,

      Asa cum v-am promis, va transmit acest e-mail.

      Stimate Domnule Fulea, in calitate de membru fondator, idem,

      Acte necesare inregistrarii Asociatie:

      1. copii acte de identitate membrii fondatori, certificate in conformitate cu originalul de catre fiecare;
      Stabilirea Consiliul Director:
      • Presedinte – ……………………
      • Vicepresedinte – ……………………………
      • Secretar – ……………………………………..
      • Membri – ………………………………………
      2. denumirea Asociatiei pentru rezervare denumire;
      3. dovada sediului (act de proprietate, schita spatiului),

      Va trimit atasate modele de statut, act constitutiv si proces-verbal, precum si formular de rezervare denumire asociatie.

      i) Dovada disponibilitatii denumirii se obtine de la Ministerul Justistiei, Serviciul de Relatii cu Publicul si Evidenta ONG, strada Apolodor nr. 17, sector 5, telefon/fax: (021)312.40.23, email relatiipublice@just.ro;
      Platiti taxa de 5 lei noi la Trezoreria sectorului in care locuiti, in contul Ministerului Justitiei. La registratura Ministerului Justitiei (camera I parter) depuneti cererea-tip DE MAI JOS dovada platii taxei (chitanta).

      Programul Registraturii este luni-vineri 9-12, 13-15.30.
      Dovada se ridica de la camera 6 parter, dupa programul: luni-vineri 10-12, marti si joi: 10-12 si 14-16, sau se primeste prin posta, cu scrisoare recomandata, la alegere.
      Termen: 4-5 zile lucratoare de la data depunerii cererii in cazul in care ridicati cererea personal, sau 10 zile lucratoare, daca optati pentru raspunsul prin posta.
      Costuri: 5 lei noi, reprezentind taxa de verificare a disponibilitatii denumirii.
      Valabilitate: 3 luni de la data emiterii.
      Observatii:
      Dovada se poate prelungi, in caz de nevoie; in aceasta situatie trebuie sa faceti cererea de prelungire cel tarziu in ziua expirarii dovezii initiale.

      Alte acte:

      Fondatorii (asociatii) trebuie sa obtina si sa depuna la Judecatorie, impreuna cu celelalte acte, si ii) cazierul fiscal personal.

      Cazierul fiscal este eliberat de Ministerul Finantelor prin Administratia Finantelor Publice de care apartine domiciliul fiecaruia dintre solicitanti.
      ATENTIE !!!
      Valabilitate: Cazierul Fiscal are valabilitate doar 15 zile de la data eliberarii!

      asa ca va sugerez ca la primul termen stabilit de instanta sa fie depuse aceste caziere, pentru a nu-si pierde valabilitatea.

      iii) Va trebui sa constituiti patrimoniul initial minim necesar infiintarii ONG-ului. Acesta se constituie prin depozit bancar si are, pentru o asociatie non-profit, un cuantum egal cu 1 salariu minim brut pe economie .
      Patrimoniul se constituie prin depunerea banilor la o unitate bancara sub forma de “patrimoniu initial”. Trebuie sa completati un formular, sa anexati o copie xerox dupa actul constitutiv autentificat si sa achitati o taxa de deschidere de cont, in valoare de circa 10 lei noi. Veti primi un extras de cont doveditor.
      Banii raman blocati la banca pana la obtinerea hotaririi de infiintare, cand veti putea transfera banii intr-un cont bancar propriu-zis.

      pentru alte intrebari, va stau la dispozitie,

      Nicoleta Miu

  1. Buna seara domnule Fulea
    Va multumim pentru promptitudinea dv in a ne aduce la cunostinta informatiile oferite de doamna Nicoleta Miu.
    Ramin totusi citeva intrebari la care trebuie sa ne gindim cu totii:
    -in momentul actual cel putin 3 membrii au luat la cunostinta ce ati postat referitor la actele necesare infiintarii asociatiei de parinti; pe inca 2 membrii ii voi informa eu miine dimineata de existenta acestui blog (ca fiind o modalitate foarte utila de a discuta in timp real despre asociatie); cum ii anuntam pe ceilalti?
    -ramasese ca fiecare presedinte sa discute cu parintii de la grupa daca sunt de acord cu infiintarea acestei asociatii si daca vor fi dispusi sa cotizeze lunar; s-a ajuns la vreo concluzie?
    -nu am stabilit cine este casierul, lucru foarte important ,cred eu,mai ales ca nimeni nu a dorit acest lucru;
    -nu am stabilit cum gasim un contabil; de preferat sa fie un contabil extern sau poate unul dintre parinti?
    -”patrimoniul initial”- un salariu minim brut pe economie: acesta trebuie platit de catre toti membrii fondatori,dupa cum am inteles; cum stabilim cind platim?
    Poate ar trebui sa ne intilnim toti membrii fondatori ca sa punem la punct asemenea detalii, ce parere aveti? Sunteti de acord?
    Acestea sunt citeva nelamuriri ale unei persoane care doreste sa fie membru fondator, dar care nestiind care este ordinea de derulare a unor astfel de lucruri, are nevoie de o mai strinsa comunicare din partea tuturor celor implicati.Dv tocmai ati facut primul pas.
    Si o ultima intrebare, pe seara aceasta, de ce s-au oprit din demersul infiintarii asociatiei cei de anul trecut, ce nu a mers bine? Poate stie cineva…
    In speranta ca la discutia aceasta vor participa mai multe persoane,care pot aduce informatii utile va multumesc dv. pentru promptitudinea de a raspunde si de a va implica in demersurile necesare infiintarii asociatiei de parinti .
    Cornelia Rosca

  2. Buna ziua! Doresc sa ma alatur si eu echipei (inca incompleta, nu?) de parinti care doresc sa fie membri fondatori ai asociatiei. Si venind in intampinarea dorintei doamnei Rosca Cornelia: sugerez o intanire preliminara intre cei doritori/decisi sa facem treaba, undeva pe un teren neutru; poate chiar intr-o vineri seara, o iesire undeva in oras (as avea si o sugestie de locatie). Poate asa aflam si de ce nu s-a finalizat inca demersul inceput in anii trecuti …. What say you?

    • Pentru constituirea Asociației de părinți ar trebui la fiecare grupa făcut tabel nominal cu semnătura tuturor părinților care vor să cotizeze, purtăm degeaba aceste discuții dacă nu știm citi părinți doresc aceasta asociație, înainte de a începe lunga procedura trebuie să știm pe ce ne bazam, contabilul trebuie în mod obligatoriu să fie un păriinte care are cunoștințe de specialitate. Poate acum pentru că se vor face ședințe la grupe, fiind aproape de serbarile de Crăciun vor putea fi informați cit mai mulți părinți, să cunoaștem opinia majorității.

      • Nu se mai aude nimic despre asociatie? Miercuri vom avea sedinta si voi aduce in discutie acest subiect. Ne auzim dupa sedinta.
        Sugestie: daca tot se tin sedinte in aceasta perioada (evident despre Mos Niculae si Mos Craciun si serbarile respective) discutati si despre asociatia de parinti- adica faceti un tabel cu numele parintilor din grupa si cu semnatura fiecaruia ca este de acord cu aceasta asociatie. Acesta este primul pas, altfel vorbim degeaba.

  3. Saptamana urmatoare Grupa Mijlocie C va avea sedinta cu parintii (miercuri sau joi, nu am data exacta inca). Am sa aduc in discutie subiectul fierbinte “asociatia de parinti” si tot ce cuprinde: cati doritori (tabel nominal) de asociatie avem, cati doritori de membru fondator avem si as mai avea un subiect fierbinte, zic eu, si anume – ce facem cu parintii care nu au reusit sa aduca macar banii de optionale (au notat cu mana lor ca doresc) pe luna trecuta?
    Problema mea, ca si casier al grupei, este ca domnisoara educatoare a pus bani (daca am inteles corect) de la dumneai pentru a acoperi pe cei care nu au adus la timp. Sugestia mea era sa nu o faca ci sa se gaseasca o metoda in grupa pentru restantieri. Stiu ca nu convine nimanui sa sprijine pe altii dar responsabilitatea restantierilor este mult mai mare daca este fata de o mana de parinti decat fata de o singura persoana.
    Zic asta pentru ca noi ne agitam sa facem o asociatie de parinti, prin care sa donam din banii nostri pentru gradinita, dar pe de alta parte avem si oameni care nu doresc sa dea macar banii pe care i-au promis….ce sa mai zic sa cotizeze ca donatie?!
    In acest moment exista 13 clase a cate 20, cel putin, copii. Unde sunt parintii acestor copii? De ce nu sunt alaturi de noi?
    Hai sa ne facem un pic de publicitate; poate asa ajungem mai aproape de scopul nostru comun.
    Ma gandesc ca poate facem un mic anunt la fiecare clasa la avizier in care sa publicam acest link si sa sugeram sa il acceseze cat mai multi.

    • Aveți dreptate dna Adriana, cred că foarte mulți părinți nu știu de existenta acestor discuții, poate ar trebui să ne facem puțină, (publicitate), să auzim și alte păreri, nu cred că totul este atât de bine și frumos incit să ne culcam pe o ureche, cu siguranță fiecare grupa are mici probleme și din lipsa timpului mulți părinți nu le pot rezolva, există în grădiniță și lucruri bune despre care am putea vorbi, oameni care merita lăudați și oameni care trebuie criticați poate așa își vor face mai bine treaba, poate vom porni și demersurile pentru asociație. În concluzie va invitam pe toți la dialog părinți, educatoare și conducerea instituției.

      • Buna seara! Grupa mijlocie C are sedinta cu parintii joi, ora 16.30. Voi fi acolo sa ofer informatii si detalii pentru cei interesati.

  4. Buna ziua! Vreau sa multumesc tuturor celor care au participat la sedinta de joi; a fost mult mai mult decat puteam sa sper! 1. Am reusit sa facem un tabel provizoriu in care parintii semnatari sa arate ca sunt de acord cu infiintarea asociatiei (avem 50% semnaturi). Restul le obtinem de-a lungul saptamanii urmatoare deci noi am facut primul pas; asteptam si restul grupelor! Avem si un potential nou membru fondator. 2. Am aflat data serbarii de iarna (20 decembrie 2012, ora 16.30). 3. Pentru parintii grupei mijlocii C – sunteti rugati sa aduceti la gradinita cate un penar din acela moale pentru creioanele colorate ale copiilor Dvs. din pricina ca acele cutii in care se aflau la inceput s-au cam deteriorat. De asemenea s-a propus ca fiecare parinte sa ia acele culori la sfarsit de saptamana acasa pentru a le ascuti pentru ca volumul de creioane folosite este mult prea mare. 4. S-au impartit rolurile pentru serbare (cu tot cu poezie) si deci sunteti rugati sa le solicitati, daca nu le aveti deja (de la domnisoara educatoare).
    Cam atat imi vine in minte acum; daca imi scapa ceva, va rog sa adaugati!
    Multumesc!

    • Va rog sa imi transmiteti coordonatele (email) unde imi depun candidatura de membru fondator. Se apropie sfarsitul de an si nu stiu cand se mai poate elibera certificatul fiscal.
      Multumesc
      Valentin Fulea – Grupa mare A

  5. Buna seara! NU vreau sa alarmez pe cineva, vreau doar sa va fac un pic atenti (deci va rog, fara excese). Se pare ca a fost depistat la Grupa Mijlocie C un caz de scarlatina. Copilul este izolat in carantina, la spital; dar nu se stie inca daca a avut sau nu vreun impact asupra copiilor ceilalti. Noi vom merge sa ne facem exudat faringian sa putem prinde din timp o eventuala boala. Recomand sa facem toti asa pentru ca daca nu o sesizam din timp si nu o tratam poate degenera intr-un mod tare neplacut :( Uram sanatate maxima copilutului si suntem alaturi :)
    Multumesc!

    • Vă rugăm frumos cind aveți mai multe detalii să ne anunțați și pe noi,scarlatina este o boală foarte urita și se transmite destul de ușor, exudatul este impetuos necesar pentru toți copiii din grupa, cabinetul medical ar trebui să anunțe părinții, nu ca anul trecut cind am fost anunțați după ce au apărut mai multe cazuri.

  6. In acest moment informatiile sunt confuze; de la o zi la alta e si nu e scarlatina. Noi am facut exudat orice ar fi, asteptam raspunsul. Cazul este unic momentan. Daca mai stie cineva si alt amanunt, va rog sa ne spuneti aici.

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s