Noutăți de la Membri Comitetului de Părinți pe Grădiniță

Am considerat că acest comentariu al Doamnei Măriuca Pistol este mai mult decât un comentariu, așa că îl pun ”mai la vedere”

Aștept și alte informații, păreri

DOAMNA MĂRIUCA PISTOL A SPUS :

Buna ziua,

In calitate de casier al comitetului de parinti (desi nu mi-am exercitat aceasta functie pana acum pt ca nu am fost solicitata sau consultata), va spun ca, desi nu am putut ajunge la sedinta cu comitetele de parinti, am aflat de la parintii prezenti care au fost subiectele. Ieri 19 martie am fost impreuna cu dna. Rosca Cornelia in biroul doamnei Director si va pot spune urmatoarele:
– suma de bani care ramane in gradinita (parte din banii pe care-i platim pentru optionale) reprezinta 10% din suma totala ce se incaseaza
– contractele cu firmele sau asociatiile care desfasoara cursurile de optionale sunt publice pe site-ul ismb insa nu si sumele aferente acestora
– suma aproximativa ce s-a strans pana in acest moment este de cca 2.500 lei (de la optionale)
– cuptorul din bucatarie este stricat (nu stiu sa va dau detalii deocamdata, am cerut o fotografie pe care o sa incerc sa o postez pentru a fi lamuriti toti parintii), suma necesara pentru reparare se pare ca se incadreaza in suma pe care o avem deja stransa
– tot din aceasta suma au fost achizitionate si consumabile pentru curatenie in gradinita (clor, dezinfectant etc), pentru ca gradinita nu a mai primit fonduri din partea primariei in ultima perioada
– legat de preturile de achizitie a alimentelor, am pus o singura intrebare si anume care ar fi pretul de achizitie al merelor si mi s-a raspuns ca depinde ce fel de mere cumparam, atunci cand cumparam mere mari si frumoase aceste sunt achizitionate cu 4 lei sau chiar 6 lei pe kg
– nu se achizitioneaza carne cu os, doar carne fara os
– daca nu se mareste valoarea contributiei pentru hrana atunci sunt nevoiti sa schimbe fie cantitatea fie calitatea mancarii
– in vara doamna Director a spus ca intentioneaza sa igienizeze clasele din corpul vechi al gradinitei
Cam acestea sunt in linii mari subiectele discutate, fiecare a fost detaliat, aici doar am sintetizat. Sunt la dispozitia dvs. pentru eventuale lamuriri, in calitatea mea de casier al comitetului de parinti.
PS: Si eu as vrea sa cunosc parintii care fac parte din comitetul de parinti al gradinitei (Presedinte, Vicepresedinte) si mi-as dori o mai buna comunicare cu dansii, si chiar sa foloseasca acest blog pentru comunicare.

O părere la “Noutăți de la Membri Comitetului de Părinți pe Grădiniță

  1. Buna ziua,

    Referitor la ceea ce ne-a comunicat d-na Pistol, as avea si eu de ridicat cateva semne de intrebare referitoare la cele spuse mai sus!Sunt, doresc sa subliniez acest lucru pentru a nu fi inteles eronat, putin nedumerit si v-as ramane profund recunoscator daca ma lamuriti si pe mine cu cateva aspecte legate de cele de mai sus si anume;

    – contractele cu firmele sau asociatiile care desfasoara cursurile de optionale sunt publice pe site-ul ismb insa nu si sumele aferente acestora
    exista, macar teoretic, posibilitatea de a fi vazute si sumele acestor contracte intro forma „oficiala”?

    – suma aproximativa ce s-a strans pana in acest moment este de cca 2.500 lei (de la optionale)
    daca ar fi sa facem un calcul sumar 60 ron/luna (o medie aprox pentru un copil, sunt situatii de plata de sume si mai mari si mai mici) x 15 copii (iarasi o medie a numarului de copii pe grupa) x 10 grupe (aici nu stiu exact numarul de grupe care activeaza in gradinita) x 4 luni (perioada de cand se fac aceste optionale) ar rezulta o suma de 36.000 ron (din care 10% ar insemna aprox 3.600 ron) este un calcul sumar in urma caruia, si ma repet, nu vreau sa fiu inteles gresit.Totusi acele contracte semnate pentru acele optionale par putin cam ciudate in sensul in care firmele care ofera serviciile acestor optionale sa beneficieze de aprox 90% din sumele achitate.Mie unul imi pare cam exagerata suma de 8100 ron/luna, cat revine partii care ofera aceste servicii de optionale.Ma gandesc oarecum si la nivelul la care se fac aceste extra activitati (aici ma refer la varsta copiilor, nu la calitatea serviciilor).Nu zice nimeni business, business dar…….

    – cuptorul din bucatarie este stricat (nu stiu sa va dau detalii deocamdata, am cerut o fotografie pe care o sa incerc sa o postez pentru a fi lamuriti toti parintii), suma necesara pentru reparare se pare ca se incadreaza in suma pe care o avem deja stransa
    din ceea ce stiu, si va rog sa ma corectati daca gresesc in acest sens, gradinitele se subordoneaza direct Ministerului Invatamantului, acest minister nu are cunostintinta de necesitatile unei institutii de invatamant din subordine?.Pentru ca pare ciudat sa facem aceste achizitii sau reparatii intern!Parere personala!

    – tot din aceasta suma au fost achizitionate si consumabile pentru curatenie in gradinita (clor, dezinfectant etc), pentru ca gradinita nu a mai primit fonduri din partea primariei in ultima perioada
    ceea ce spuneam si mai sus stiu ca cresele sunt subordonate primariilor si nicidecum gradinitele, dar ma rog pare ciudat ca la crese sa fie asigurat acest necesar de logistica, iar la gradinite nu.Din moment ce sunt tot in subordinea primariilor cum este posibil ca la crese sa se poata iara la gradinite nu?!

    – legat de preturile de achizitie a alimentelor, am pus o singura intrebare si anume care ar fi pretul de achizitie al merelor si mi s-a raspuns ca depinde ce fel de mere cumparam, atunci cand cumparam mere mari si frumoase aceste sunt achizitionate cu 4 lei sau chiar 6 lei pe kg
    par cam exagerate aceste preturi de achizitie cel putin a merelor, in conditiile in care in piata libera se regasesc oferte zilnice mult mai bune de pret.Nu exista un contract semnat cu un furnizor de fructe?Contract semnat in anumite conditii de pret, cantitate si constanta in comenzi?E un semn de intrebare aici.

    – nu se achizitioneaza carne cu os, doar carne fara os
    – daca nu se mareste valoarea contributiei pentru hrana atunci sunt nevoiti sa schimbe fie cantitatea fie calitatea mancarii
    nu sunt impotriva acestei solutii, anume de marire a contributiei de hrana, dar cum la alte gradinite se poate cu o suma a acestei contributii la fal ca la noi sau chiar mai mica sa se ofere o alimentatie super ok, calitatitiv si cantitativ, si la noi apare problema banilor?Oare acele contracte de achizitie cum au fost semnate, mai bine zis in ce conditii si cu cine au fost semnate?!Sunt doar semne de intrebare.

    – in vara doamna Director a spus ca intentioneaza sa igienizeze clasele din corpul vechi al gradinitei
    Ok, exista firme specializate in acest sens de la care se pot solicita oferte(financiare) in acest sens pentru a putea fii comparate.

    In rest, atat am avut de spus, va doresc si imi doresc sa ne bucuram de piticii nostrii!

    Multumesc,
    Toarte cele bune!
    Cam acestea sunt in linii mari subiectele discutate, fiecare a fost detaliat, aici doar am sintetizat. Sunt la dispozitia dvs. pentru eventuale lamuriri, in calitatea mea de casier al comitetului de parinti.
    PS: Si eu as vrea sa cunosc parintii care fac parte din comitetul de parinti al gradinitei (Presedinte, Vicepresedinte) si mi-as dori o mai buna comunicare cu dansii, si chiar sa foloseasca acest blog pentru comunicare.

Lasă un răspuns

