Sedinta cu parintii – Grupa Mare C

Buna dimineata dragi parinti!

Va informez ca in data de 20.11.2013, la ora 17.00, va avea loc, in sala grupeisedinta cu parintii. Topicul principal al sedintei este achizitionarea de cadouri de Craciun pentru piticii nostri.

Va rog sa veniti in  numar cat mai mare (stiu ca nu putem sa fim toti acolo) din mai multe considerente:

– sa fiti stapani pe decizia luata in ceea ce priveste investirea banilor Dvs.

– sa nu existe discutii adiacente, nedorite, despre categoria/numarul de cadouri achizitionate pentru fiecare copil in parte

Va reamintesc faptul ca mai avem subiecte restante de discutat. Din ce am inteles ulterior sedintei de la inceputul anului scolar, exista unele reguli noi in cadrul grupei cu care nu suntem tocmai de acord (fie ca nu le intelegem rostul, fie ca vin in detrimentul copiilor nostri etc).

Astfel va rog sa fiti prezenti la aceasta sedinta pentru a putea avea posibilitatea sa ne spunem opinia si sa alegem ce-i mai bun pentru copiii nostri.

Va astept cu mare drag (da, eu voi fi acolo),

Adriana Simionescu

O părere la “Sedinta cu parintii – Grupa Mare C

  1. Cu scuzele de rigoare pentru intarziere, iata mai jos, pe scurt, ce s-a discutat la sedinta:

    – s-a stabilit sa dam cate 50 RON/copil pentru cadoul de Craciun care va fi ca si anul trecut (1 jucarie comuna, 1 jucarie specifica fete/baieti)
    – s-a stabilit ca ar fi frumos daca am gasi sa inchiriem un mos (vinemoshu.ro)
    – s-a stabilit sa dam cate 10RON/copil pentru micul cadou de Mos Nicolae – care va fi compus din dulciuri
    – am facut lista cu adresele de mail ale parintilor prezenti, pentru a-i putea adauga in grupul deja existent Yahoo (am intemeiat si un grup pe facebook pentru cine detine cont acolo)
    – am stabilit ca domnul Socea va fi singurul parinte „autorizat” sa faca poze, pe care mai apoi le va imparti prin varii metode tuturor parintilor (yahoo groups, memory-stick, transfer.ro etc)
    – inca nu am gasit pe cineva sa filmeze dar s-a pus in discutie sa angajam un freelancer
    – am facut o hartie prin care ne-am aratat dezacordul ca grupa sa mearga cu metroul la film, dimineata, la ora 9!!! lucru care practic fusese impus de catre directiune fara acordul parintilor!
    – s-a pus in discutie faptul ca grupa a sustinut sau va sustine diferite teste (Piticot, SuperPiticot, Euro-Prescolarul etc)
    – s-a discutat despre noul program de baut apa al copiilor si despre faptul ca sticlele de apa nu mai pot sta in sala de clasa din cauza unei directive SANEPID…
    – s-a pus in discutie faptul ca in ultimele luni tot mai multi copii se simt oarecum inconfortabil la gradi si parca nu mai merg cu acelasi drag si spor

    Cam astea imi vin in minte acum; daca am ratat ceva, ii rog pe cei care au fost prezenti sa adauge.
    Multumesc!

Lasă un răspuns

